quarta-feira, 16 de abril de 2008

Throw me a rope


É legal quando a gente encontra numa música tudo o que queria escrever mas ia demorar pra conseguir. KT Tunstall cantou isso tudo aí embaixo e eu fiquei muda, só escutando.


I want you between me and the feeling I get when I miss you

But everything here is telling me I should be fine

So why is it so above as below that I'm missing you every time


(...)


So throw me a rope, to hold me in place

Show me a clock for counting my days down

Coz everythings easy when you are beside me

Come back and find me coz I feel alone.

3 comentários:

Anônimo disse...

IHH, CONHEÇO ESSA FOTO AÍ.. TENHO ELA NO MEU MICRO!!!
ADOROOO!
BJS...

Lina Gatolina disse...

adivinha quem me "deu" essa imagem???

Lina Gatolina disse...
Este comentário foi removido pelo autor.